Filtruj
Menu
Kliknij, aby zobaczyć więcej produktów.
Nie znaleziono żadnych produktów.

Regulamin - "Promocja świąteczna"


WgRIs_1AoNFaIeDaIZhMI4b_NGOawEdidD6AwES59d1j538_AV6BiDn4mnj5Fpt5pSGbyw3gPeIHJi1FxRXMCk2esyrBz5dffkmuMriOBYXsAedZzTVCUG4iTpNnzYIhWa49d_XgYMKPeDFXjnci7Q

REGULAMIN  AKCJI PROMOCYJNEJ:

"Promocja świąteczna"

I. Postanowienia ogólne.

  1. Organizatorem akcji promocyjnej "Promocja świąteczna" jest Witek Home Sp. z o.o. z siedzibą w  Modlniczce 32-085, ul. Handlowców 12 wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym dla Krakowa – Śródmieścia Wydział XI Gospodarczy KRS pod Nr KRS 0000582945 z kapitałem zakładowym 7 997 900,00 PLN, NIP: 9452187504, REGON 362842460
  2. Akcja promocyjna trwa od 2 grudnia 2023 r. do 17 grudnia 2023 r. i jest przeprowadzona na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie Akcji Promocyjnej.
  3. Akcja promocyjna dotyczy zakupów u Organizatora produktów z działu mebli, działu oświetlenia, działu Soft, działu szkła i porcelany oraz działu agd. Dział dywanów jest wykluczony z promocji.
  4. Każdy Klient, który dokona zakupu dwóch produktów w stacjonarnych sklepach organizatora lub zamówi dwa produkty on-line w sklepie internetowym www.witek.pl otrzyma 20 % rabatu na zakup jednego tańszego produktu, tj. cena produktu najtańszego zostanie obniżona o 20 %.
  5. Każdy Klient, który dokona zakupu trzech produktów w stacjonarnych sklepach organizatora lub zamówi trzy produkty on-line w sklepie internetowym www.witek.pl otrzyma 20 % rabatu na zakup jednego tańszego produktu, tj. cena produktu najtańszego zostanie obniżona o 20 %.
  6. Każdy Klient, który dokona zakupu czterech produktów w stacjonarnych sklepach organizatora lub zamówi cztery produkty on-line w sklepie internetowym www.witek.pl otrzyma 20 % rabatu na zakup dwóch tańszych produktów, tj. cena każdego z dwóch najtańszych produktów zostanie obniżona o 20 %.
  7. Każdy Klient, który dokona zakupu pięciu produktów w stacjonarnych sklepach organizatora lub zamówi pięć produktów on-line w sklepie internetowym www.witek.pl otrzyma 20 % rabatu na zakup dwóch tańszych produktów, tj. cena każdego z dwóch najtańszych produktów zostanie obniżona o 20 %.
  8. W przypadku dokonania zakupu w stacjonarnych sklepach organizatora lub złożenia zamówień on-line w sklepie internetowym www.witek.pl większej liczby produktów (tj. więcej niż pięć produktów), rabaty są naliczane w dalszej kolejności, na zasadach określonych w pkt. 5 – 8. W przypadku, gdy przy większych zakupach możliwe jest naliczanie rabatu na różne sposoby, stosuje się sposób najbardziej korzystny dla Klienta.
  9. Warunkiem skorzystania z rabatu jest zakup dwóch, trzech, czterech, pięciu lub większej ilości produktów, który ma być udokumentowany jednym dokumentem księgowym (paragon, faktura).
  10. Przy zakupach on-line rabat naliczany jest po dodaniu do koszyka zakupowego dwóch, trzech lub czterech, pięciu lub większej liczby produktów a przy zakupach stacjonarnych rabat jest naliczany przez sprzedawcę w momencie sprzedaży.
  11. Rabat jest naliczany tylko od cen detalicznych.
  12. Rabat przewidziany niniejszą promocją nie łączy się z innymi promocjami, rabatami i wyprzedażami (w szczególności produkty już przecenione nie biorą udziału w akcji promocyjnej), jednakże rabaty związane z zakupem produktów w ramach niniejszej akcji promocyjnej łączą się na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
  13. Rabat nie podlega zamianie na gotówkę, ani inne ekwiwalenty.
  14. Sklepy stacjonarne, w których obowiązuje akcja promocyjna to:

 

Witek Home Sp. z o.o.
ul. Handlowców 12
32-085 Modlniczka


Witek Home Sp. z o.o.

Jana Pawła II 90A
34-400 Nowy Targ


Witek Home Sp. z o.o.
ul. Jesionowa 1
87-800 Włocławek

Witek Home Sp. z o.o.
Al. Zwycięstwa 256
81-525 Gdynia

 

II. Warunki udziału w akcji promocyjnej "Promocja świąteczna".

 

  1. Uczestnikiem akcji promocyjnej, zwanym dalej Uczestnikiem, może być osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej spełniająca warunki uczestnictwa określone w niniejszym Regulaminie. 
  2. Warunkiem udziału przez Uczestnika w akcji promocyjnej jest złożenie zamówienia lub zakup określonych przez Organizatora w niniejszym Regulaminie produktów w okresie jej obowiązywania.
  3. Akcja promocyjna nie obejmuje towarów zamówionych lub zakupionych poza okresem jej trwania. 
  4. Momentem zakupu dla towarów zamawianych jest data złożenia zamówienia. Zamówienia złożone przed rozpoczęciem akcji promocyjnej, a realizowane przez późniejszą dopłatę do pełnej wartości towaru (zamówienia), nie są objęte akcją promocyjną.

 

III. Reklamacje.

 

  1. Reklamacje dotyczące akcji promocyjnej powinny być zgłaszane w Sklepach stacjonarnych, w których Uczestnik dokonywał zakupu bądź chciał dokonać zakupu, pod adresem e-mail: kontakt@witekhome.pl  lub pod numerem telefonu: 12 626 62 62.
  2. Reklamacja powinna zawierać: Imię i nazwisko Uczestnika, jego adres zamieszkania i adres do doręczeń (jeżeli jest inny od adresu zamieszkania) oraz dokładny opis stanu faktycznego będącego przyczyną złożenia reklamacji, a także wyrażenie zgody na przetwarzanie podanych danych osobowych w oparciu o art. 6 ust. 1 pkt a) RODO na cele postępowania reklamacyjnego prowadzonego przez Witek Home Sp. z o. o.
  3. Reklamacje będą rozpatrywane przez Organizatora w terminie 14 dni od daty wpływu reklamacji. Uczestnik zostanie powiadomiony o rozpatrzeniu reklamacji przez Organizatora listem poleconym na adres wskazany przez Uczestnika, telefonicznie lub za pośrednictwem wiadomości e-mail - w zależności od formy w jakiej Użytkownik złożył reklamację. 
  4. Niniejsze postanowienia nie wyłączają uprawnień przyznanych Uczestnikowi na mocy odrębnych przepisów, w tym zgłaszania roszczeń reklamacyjnych zakupionego towaru w oparciu o  przepisy kodeksu cywilnego, czy ustawy o ochronie praw konsumenta. 
  5. W przypadku realizacji uprawnień przez Uczestnika z tytułu rękojmi czy z tytułu za niezgodności produktu z umową, a nabytego przy wykorzystaniu rabatu z akcji promocyjnej oraz w przypadku konieczności dokonania zwrotu wzajemnych świadczeń Organizator zwróci Uczestnikowi cenę produktu, jaką Uczestnik rzeczywiście zapłacił po uwzględnienie rabatu w ramach akcji promocyjnej.

 

IV. RODO.

 

W przypadku realizacji przez Uczestnika uprawnień w przedmiocie składania Reklamacji dotyczących Akcji Promocyjnej, o których mowa w pkt III - Organizator akcji promocyjnej staje się administratorem danych osobowych Uczestnika. W związku z powyższym Organizator wypełniając obowiązek informacyjny administratora danych wynikający z art. 12 RODO informuje:

  1. Dane osobowe podawane przez Uczestników akcji promocyjnej przetwarzane są przez Administratora: WITEK HOME Sp. z o.o., adres miejsca wykonywania działalności: ul. Handlowców 2, 32-085 Modlniczka, adres do doręczeń: ul. Handlowców 2, 32-085 Modlniczka, NIP: 9452187504, REGON: 362842460, adres poczty elektronicznej (e-mail): kontakt@witeks.pl, tel. 12 623 39 22.
  2. Administrator dokłada szczególnej staranności w celu ochrony interesów osób, których dane dotyczą, a w szczególności zapewnia, że zbierane przez niego dane są przetwarzane zgodnie z prawem; zbierane dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów i niepoddawane dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami; merytorycznie poprawne i adekwatne w stosunku do celów, w jakich są przetwarzane oraz przechowywane w postaci umożliwiającej identyfikację osób, których dotyczą, nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania.
  3. Podanie danych osobowych przez Uczestnika jest dobrowolne, jednakże niezbędne do realizacji rozpatrzenia reklamacji dotyczących akcji promocyjnej uregulowanej w niniejszym Regulaminie. 
  4. Składając reklamację Uczestnik jednocześnie wyraża zgodę na przetwarzanie podanych w ramach reklamacji danych osobowych w oparciu o art. 6 ust. 1 pkt a) RODO przez Witek Home Sp. z o. o. na cele postępowania reklamacyjnego w ramach akcji promocyjnej 
  5. Podstawa prawna przetwarzania danych to art. 6 ust. 1 lit. a) RODO tj. zgoda Uczestnika na przetwarzanie danych osobowych. Podstawą przetwarzania danych osobowych może również być art. 6 ust. 1 lit. f) RODO tj. gdy przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią, tj. egzekucji roszczeń prawnych, zapobieganiu oszustwom, zapobieganiu niewłaściwemu korzystaniu z usług, konwencjonalny, marketing bezpośredni lub inne formy marketingu lub reklamy.
  6. Uczestnik ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz do ich poprawiania i usunięcia. Dane osobowe mogą być poprawiane lub usuwane poprzez przesłanie emaila na adres meble@witek.pl lub osobiście w punkcie Obsługi Klienta.
  7. Uczestnik podając dane oświadcza, że podane przez niego dane osobowe są jego prawdziwymi danymi.
  8. Odbiorcą danych osobowych są: usługodawcy przy pomocy, których Administrator rozpatruje reklamację, podmioty współpracujące z Administratorem, w tym w szczególności usługodawcy IT. Dane mogą być udostępnione w/w podmiotom na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO tj. z uwagi, iż takie przetwarzanie danych jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy lub niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy. 
  9. Dane osobowe uzyskane na podstawie zgody Uczestnika w celu rozpatrzenia reklamacji będą przetwarzane przez czas jej rozpatrywania oraz przez okres 1 roku od daty zakończenia postępowania reklamacyjnego, a dane osobowe przetwarzane na podstawie realizacji uzasadnionych interesów Administratora, przez czas istnienia tych celów, chyba, że osoba, której dane dotyczą złoży skuteczny sprzeciw wobec takiego przetwarzania.
  10. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących jego osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub o prawie do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także o prawie do przenoszenia danych, a także ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – PUODO. Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
  11. Podanie danych osobowych jest wymogiem umownym, pozwalającym na rozpatrzenie reklamacji. Uczestnik jest zobowiązany do podania prawidłowego (aktualnego) i dokładnego adresu, pod który ma być dostarczona odpowiedź na reklamację. 

 

V. Postanowienia końcowe.

 

  1. Poprzez udział w akcji promocyjnej Uczestnik akceptuje w całości treść Regulaminu oraz zobowiązuje się przestrzegać jego zapisów.
  2. Treść Regulaminu jest udostępniona na stronie internetowej pod adresem: www.witek.pl, a także w sklepach stacjonarnych.
  3. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie znajdują przepisy powszechnie obowiązującego prawa oraz przepisy Regulaminu sklepu internetowego.
  4. Regulamin obowiązuje przez czas trwania akcji promocyjnej.




Menu

Konto