Filtruj
Menu
Kliknij, aby zobaczyć więcej produktów.
Nie znaleziono żadnych produktów.

Płatności

Ceny na Stronie Internetowej Sklepu zamieszczone przy danym Towarze stanowią ceny brutto i nie zawierają informacji odnośnie kosztów Dostawy i wszelkich innych kosztów, które Klient będzie zobowiązany ponieść w związku z Umową sprzedaży, o których Klient będzie poinformowany przy wyborze sposobu Dostawy i składaniu zamówienia.

Sklep internetowy nowy.witek.pl dysponuje następującymi systemami płatności:

1. CA Raty

Skorzystaj z opcji płatności Credit Agricole Raty i wybieraj to, co najlepsze.

Przekonaj się, jakie to proste:

  • przy każdym towarze, który może być kupiony na CA Raty – sprawdź wysokość raty
  • gdy kupujesz więcej rzeczy, za całe zakupy zapłacisz w ratach - wygodnie
  • z rat skorzystasz do max. kwoty 20 000 zł
  • samodzielnie dobierzesz ilość rat i ich wysokość, tak by spłata nie była dla Ciebie kłopotliwa
  • szybko i bez zbędnych formalności wypełnisz wniosek, bez wychodzenia z domu
  • umowę i zakupy dostaniesz do domu

WARUNKI UDZIELANIA KREDYTU NA ZAKUP TOWARÓW/USŁUG CREDIT AGRICOLE BANK POLSKA S.A.

WITEK HOME Sp. z o.o. | ul. Handlowców 12 | 32-085 Modlniczka oświadcza, iż na podstawie zawartych umów z Credit Agricole Bank Polska S.A. jest upoważniony do wykonywania czynności prawnych związanych z zawarciem/zmianą umów kredytu na zakup towarów i usług.

2. Przelew

Przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy);

DANE DO PRZELEWU

WITEK HOME Sp. z o.o., ul. Handlowców 12, 32-085 Modlniczka, NIP: 9452187504
ING Bank Śląski
79 1050 1445 1000 0090 3075 1391

3. iMoje

Przelew bankowy poprzez zewnętrzny system płatności iMoje, obsługiwany przez firmę ING Bank Śląski SA., ul. Sokolska 34, 40-086 Katowice (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu iMoje o dokonaniu płatności przez Klienta);

4. Płatność przy odbiorze w sklepie stacjonarnym

Gotówką przy odbiorze, płatność Dostawcy przy dokonywaniu odbioru (w tym przypadku realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia).

Menu

Konto